Pierre nosí červený nos na podporu nadace na pomoc lidem s rakovinou

Od té doby, co jeho bratr Jay prošel bojem s rakovinou se Pierre Bouvier ze Simple Plan intenzivně věnuje podpoře různých charitativních programů a kampaní, které pomáhají proti rakovině bojovat. Jeho nejnovější zapojení je s nadací Nez Pour Vivre, která pomáhá mladým lidem v rozmezí 18 a 35 let, kteří žijí s rakovinou. Nadace Nez Pour Vivre v současné době zahájila novou kampaň, jejímž cílem je mezi 1. říjnem 2015 a 1. říjnem 2016 vytěžit 1 milion dolarů na podporu výzkumu rakoviny.

Aby tohoto cílu dosáhli, nadace získala pomoc na 200 osobností: umělců, veřejně známých osob, atletů a podnikatelů, kteří podpoří kampaň vyfocením selfie s červeným nosem, jejím publikováním na sociálních sítích a vybídnutím jejich fanoušků, aby učinili to samé. Červené nosy lze v Kanadě zakoupit za $2 hned v několika řetězcích partnerů této nadace, mezi které patří například Tim Hortons, Jean Coutu, Archambault, Party Expert, Rossy, KFC, VitroPlus a Giant Tiger.

Ti, kteří si selfie s červeným nosem pořídí, mohou po registraci na stránkách nadace soutěžit také o různé ceny, mezi které patří také například vystoupení Pierra Bouviera na zvolené střední škole [v Kanadě]. Více informací naleznete zde.

V galerii si již můžete prohlédnout Pierrovu selfie s červeným nosem, kterou včera večer publikoval na Instagramu: