První recenze tributního alba “The Songs of Tony Sly: A Tribute”

Dnešní den byl oficiálním dnem vydání tributního alba Tonyho Sly, nazvaného The Songs of Tony Sly: A Tribute do něž svými covery písní Tonyho Sly a No Use For A Name přispělo hned několik kapel – včetně Simple Plan, kteří coverovali akustickou verzi písně Tonyho Sly a Joeyho Cape „Justified Black Eye“.

Několik hudebních serverů již sepsalo své recenze na tuto tributní desku, ve kterých neopomínají zmínit také Simple Plan. A i přesto, že po oznámení, že se Simple Plan na tomto albu objeví (po boku kapel, které můžeme považovat za daleko více punkové než popové) a mnoho punkových fanoušků vyjádřilo své zklamání a obavy z toho, že „pro ně Simple Plan tuto píseň zkazí“, obě recenze, které jsou prozatím na internetu dostupné, se vůči příspěvku Simple Plan vyjadřují spíše pozitivně.

Níže si můžete přečíst překlad ukázky z recenze publikované serverem DyingScene.com (díky Adrienovi za info).

„Novéjší kapely z posledních několika let, na mnoho z nichž měli v jejich začátcích No Use bezpochyby nějaký vliv, také přispěli se svými covery písní z pera Tonyho Sly. Trochu pomalejší cover od Simple Plan, do kterého si budete chtít luskat prsty – “Justified Black Eye” – je jednou z nečekaně chytlavějších písní obsažených na tomto albu, opravdu nečekaně. Useless ID and The Flatliners prove they belong on a roster full of seasoned punk scene heavyweights on “Frances Stewart” and “Fireball.” As critical as I’ve been of Yellowcard on these pages in the past, their take on the solo Sly track “Already Won” is spot on, seemingly a perfect choice.“

Druhá recenze pochází z Punknews.org:

„Zahrnutí Yellowcard a Simple Plan na The Songs of Tony Sly: A Tribute zpočátku vyvolalo mezi některými punkovými hardcore fanoušk velké pozdvižení (představte si to). Pravdou je, že hudba No Use For A Name, a především pak jejich pozdější, více popový materiál, měl právě na tyhle kapely ohromný vliv. Kdo to neslyší je buď hluchý, nebo si to prostě nechce připustit. Navíc, zahrnutí těchto dvou kapel může ke koupi této kompilace přimět i nové fanoušky, což nejen podpoří Slyovu rodinu, ale může je to také přivést k jeho vlastní hudbě. Proč by na tom bylo něco špatného? Yellowcard skvěle zahráli “Already Won,”, kde zapojili svůj tvůrčí smysl pro energii do kousku, který byl původně spíše jen zasmušile-askustický. Naopak Simple Plan se k “Justified Black Eye” postavili svou popovější stranou, což v této písni jen zdůrazňuje její navěky důležitou textovou hodnotu.“