Jedním z obvyklých efektů, který každý rok vysílání předávání ocenění Juno Awards má, je že dochází k nárůstu prodeje alb nebo singlů těch interpretů, kteří buď zvítězí nebo v přímém přenosu na akci vystoupí – jedná se o tzv. „Juno efekt“.
Simple Plan byli v obou těchto kategoriích – nejenže na závěr Juno Awards společně s K’Naanem zahráli svůj nový single z alba Get Your Heart On! – „Summer Paradise“, ale také byli recipienty humanitárního ocenění Allana Waterse za svou práci s nadací Simple Plan Foundation.
Díky tomu všemu se nyní v právě zveřejněných statistikách stanice CTV stali nejúspěšnějším umělcem, který se zúčastnil/vyhrál na Juno Awards, a to co se týče následného prodeje jejich singlu Summer Paradise – který si polepšil o celých 182%.
Níže se můžete podívat na statistiky všech umělců, kterých se letos Juno efekt týkal:
Prodeje alb:
City and Colour – nárůst o 57%
Feist – nárůst o 100%
Lights – nárůst o 60%
Dan Mangan – nárůst o 52%
Prodeje digitálních singlů:
Blue Rodeo – „Lost Together“ – nárůst o 79%
City and Colour – „The Grand Optimist“ – nárůst o 104%
deadmau5 – „Raise Your Weapon“ – nárůst o 65%
Feist – „The Bad In Each Other“ – nárůst o 97%
Hedley – „One Life“ – nárůst o 23%
Nickelback – „This Means War“ – nárůst o 45%
Simple Plan – „Summer Paradise“ – nárůst o 182%
Také by vás mohlo zajímat:
-
‚Nothing Changes‘ – a 5 nevydaných demo verzí! Simple Plan vydali soundtrack k dokumentu!
-
Dokumentární film „Simple Plan: The Kids in the Crowd“ vyjde již v červenci!
-
Avril Lavigne vydala novou píseň “Young & Dumb” feat. Simple Plan
-
20. výročí Still Not Getting Any: nová edice alba, zlaté a stříbrné singly a klipy v HD kvalitě!
-
Nový dokument o Simple Plan vyjde v roce 2025 na Prime Video