Fender Blacktop Telecaster
Fender American Deluxe Telecaster HH
. Fender Limited Edition American Standard Telecaster Channel Bound
Fender Jeff Beck Stratocaster
Gibson Les Paul Standards and Customs (černá a bílá)
Stevenson guitars
Gibson ES-335
Gibson Les Paul Junior (bílá)
Ernie Ball Music Man StingRay Guitar – Vintage Tobacco
Takamine EF341SC
Takamine EF341SC
DiMarzio Air Norton
Air Zone
Area 67
Area 61
Injector Bridge
PAF® 36th Anniversary
PAF® 36th Anniversary Bridge
VOX AC30
Mesa Boogie 4X12 Traditional Recto Cab – Straight – Red Bronco
Mesa Boogie Lone Star 2×12 Combo
Mesa Boogie Dual Rectifier Solo Head
Mesa Boogie Road King Head
Divided by 13
D’Addario EXL140
Lovepedal Eternity Overdrive pedal
Xotic RC Booster
Keeley Compressor
Boss TU-12H Tuner
Ernie Ball Volume pedal
Fulltone Choralflange
MXR EVH Eddie Van Halen Phase 90
Fulltone Mini Deja Vibe
T-Rex Replica Delay/Echo PedalOverall
Ibanez TS-9 Tube Screamer
Boss DD-20 Giga Delay
Boss TR-2 tremolo pedal
Axess Electronics MFC5 Midi Footcontroller
Dunlop SW-95 Crybaby Slash Wah Pedal
Vox Tonelab
Eventide Eclipse
Eventide TimeFactor Twin Delay
„Používám Gibson kytary už hodně dlouhou dobu. A používám je také během koncertů, stejně jako ve studiu. Na této desce jsme používali hned několik typů Gibson kytar – klasickou, Les Pauls Customs, 335 a opravdu se moc hodí pro ten zvuk, kterého chceme dosáhnout, takže jsem za to opravdu rád.“
Jeff Stinco
(o používání kytar značky Gibson během procesu nahrávání alba Get Your Heart On!)
Framus Tennessee
Framus Mayfield (Pro #293)
Takamine TF450SMSB
Tanglewood TW45-H-E
Framus Dragon (Head a Cab)
Seymour Duncan
D’Addario EPS 540 (pro první tři desky)
D’Addario EPS 590 (pro Get Your Heart On!)
T-Rex Replica
T-Rex Tremster
T-Rex Twister
Boss chorus pedal
Sebastien začal s používáním Framus kytar typu Pantheras, poté Renegades a nakonec přešel k typu Tennessee na nahrávání kytar pro druhou desku Simple Plan – „Still Not Getting Any“, od kterých se nakonec přesunul k Mayfields pro svá živ vystoupení.
Fender Precision Bass
Fender American Pro Precision Bass
Framus Squier
Fender Mark Hoppus Jazz Bass
Fender Jazzmaster
Seymour Duncan
Dean Markley Blue Steel Bass ML a XM 4
„Když jsme byli ve studiu a natáčeli jsme naši první desku, strávili jsme hodně času porovnáváním různých kytarových strun. Naslepo jsem zkoušel různé značky a poslouchal jsem, jaký byl rozdíl v tónech, které z nich dostávám, zatímco jsem hrál pořád ty samé party dokola. Nakonec jsem se ale vždycky vrátil k Dean Markley Blue Steel, protože ty měly prostě nejlepší zvuk. A to je pro mě hodně důležité, protože hraju trsátkem a miluju, když má ten zvuk pořádný nářez.“
– David Desrosiers –
(o používání strun Dean Markley)
Drum Workshop 22×18 basový buben
Drum Workshop 12×9 tom
Drum Workshop 14×12 a 16×14 floor tom
Evans Bass Drum: GMAD Clear/EQ3 bílé nebo černé
Evans Toms: G2 Clear/G1 Clear
Evans Snare: Genera HD Dry/Hazy 300
Zildjian 19″ Z Custom Medium Crash
Zildjian 14″ A New Beats Hi-Hats
Zildjian 19″ Z Custom Medium Crash
Zildjian 19″ Z Custom Medium Crash
Zildjian 25″ A Sweet Ride
PDP 900 Series stojany
PDP SP600 Single pedál
Chuckova bicí souprava je speciální především svým mírným natočením jednoho z bubnů doprava.
„Mám to tak už od té doby, co jsem byl malý kluk. Míval jsem jednu opravdu levnou bicí soupravu a neměl jsem žásný stojan na svůj druhý bube, takže jsem ho musel položit na svůj basový buben, a trochu ho kvůli tomu natočit. A tak mi to také zůstalo, naučil jsem se takhle hrát a přijde mi to mnohem přirozenější.“
– Chuck Comeau –
Takamine TF450SMSB
Boucher Guitar Cherry Goose
„Vím, že se vždycky můžu spolehnout na svou Takamine kytaru, že bude znít dobře, ať už s ní budu dělat cokoliv.“
– Pierre Bouvier –
(ohledně svého zvyku házet svému kytarovému technikovi kytaru přes celé pódium)