Jeff o kontroverzním VIP „Post-Game“ upgradu

Se začátkem tohoto evropského turné Simple Plan poprvé představili VIP upgrade k jejich koncertům, tzv. „Post-Game“ nebo „Pizza párty“, kterou si omezené množství fanoušků může zakoupit pro každý z koncertů na turné za 95€.

Díky tomuto upgradu (který nezahrnuje lístek na koncert) mají jeho kupující příležitost vstoupit do haly jako první, získat první možnost nákupu merche a po koncertě se pak setkat se Simple Plan, dát si pizzu, pořídit s nimi selfie a také získat několik dárků jako plakát a laminovanou kartu.

Přidání tohoto placeného zážitku však vyvolalo v mnoha fanoušcích velké rozhořčení (a to i přesto, že žádné ostatní příležitosti setkání s kapelou – jako soundcheck párty [kromě změny v přednostním vstupu do haly] nebo setkání po koncertě za halou – nebyly změněny) a tomuto problému se rozhodl věnovat také Brainstorming Magazine ve svém nedávném rozhovoru s Jeffem , ve kterém Jeff hovořil o důvodech, které Simple Plan k přidání tohoto VIP upgradu k jejich koncertům vedly.

Přečtěte si překlad toho, co Jeff řekl níže:

Představili jste nyní VIP vstupenky, a něco se díky tomu také změnilo pro váš fanklub – a ne všichni fanoušci jsou z toho zrovna nadšení. Co si o tom myslíš ty?

Jeff: Opravdu? Z toho, co vím, tak se pro fanklub nic nezměnilo. Přijdeš a máš soundcheck. Naší zásadou vždycky bylo, že pokud jsi fanouškem, tak bys rád viděl soundcheck a setkal se s kapelou.

Co je speciálního na VIP je to, že nám to umožňuje setkat se navíc v intimnějším prostředí s menším počtem lidí a strávit s nimi čas; pravdou je, že je tu dnes až příliš mnoho lidí, kteří se s námi chtějí setkat. A VIP nám umožňuje jednu věc navíc: máme teď show před koncertem v rámci soundchecku, pak také chodíme po koncertech ven a setkáváme se s fanoušky. Takže máme opravdu nabitý den, ale tito VIP lidé mají možnost získat exkluzivní setkání s naší kapelou.

A jestli chceš, abych mluvil úplnou pravdu – desky se neprodávají – žádná kapela dneska už neprodává desky. Takže pokud chce zůstat na scéně a jezdit po turné, musí vymýšlet nové způsoby, jak věci na turné dělat.